loading...
دانلود نرم افزارهای موسیقی و کاربردی
رحمت مجیدی بازدید : 98 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

سيمين قانم
گل گلدون
Slow rock 6/8 
Am............E..............Am....................E.....Am
گل گلدون من شكسته در باد تو بيا تا دلم نكرده فرياد
Am...................E.....................Am....................E..Am
گل شبو ديگه شب بو نميده كي گل شبو رو از شاخه چيده
Am.............E.Dm............................Am.......Dm.....Am
گوشه آسمون پر رنگين كمون من مثل تاريكي تو مثل مهتاب
Am.................E...Dm......................Am...............Dm...Am
اگه باد از سره زلف تو نگذره من ميرم گم ميشم تو جنگل خواب
Am..................E....Dm...F...............C....G.........Dm..Am
گل گلدون من ماه ايوون من از تو تنها شدم چو ماهي از آب
Am..............E....Dm.........F...................C......G...Dm...Am
گل هر آرزو رفته از رنگو بو من شدم رود خونه دلم يه مرداب
E........Dm.........F.......................G................................Am
آسمون آبي ميشه اما گل خورشيد رو شاخه هاي بيد دلش ميگيره
E.....Dm...........F....................G................................Am
دره مهتابي ميشه اما گل مهتاب از بركه هاي آب بالا نميره
Am........E.......Dm.......................Am............................Dm
تو كه دست تكون ميدي به ستاره جون ميدي ميشكفه گل از گل باغ
Am........E.......Dm.......................Am............................Dm
وقتي چشمات هم مياد دو ستاره كم مياد ميسوزه شقايق از داغ

*************************************

آريان 
گل آفتابگردون 4/4
E........F..........G....................F.....Am..........E......F.........G................F....Am
گل افتابگردون هروز به انتظار ديدن ياره اما خورشيد و پوشونده ابري كه تاريك و تاره
...
E..............C............G......Dm.......................F.....C............G.......Dm
چشماي آفتابگردون باز نگران از ابرا داد ميزنن اين تنها طاقت دوري نداره 
.....
E........C............G....Dm...................F.....C.................G.......Dm
تا بشه وقتي خورشيد از دل ابرا پيدا باز كار آفتابگردون انتظاره انتظاره
چهار بار تكرا ميشه 
E.....Dm***
...........
E.....Dm................E....Dm.............E.............Dm...........E.....Dm
آخرش ابرا رو از رو رخه خورشيد بر ميدارم توي آغوش نفسهام عطر لبخندو ميارم 
E.....Dm...............F........E......Dm...............F............E..........F.................E........F................E..........F
واسه ديدارت هميشه ميزنم تا آسمون پل بمون هميشه كنارم تويي خورشيد منم اون گل - تويي خورشيد منم اون گل
............
Em.....................G...........F...............Am
دونه دونه دونه دونه دونه پاك كنيم آشكاي روي گونه ها رو
................
Em...................G...........F...............Am
دونه دونه دونه دونه دونه پر كنيم از شادي همه خونه ها رو
دوبار تكرار ميشود 
Em....G.....F....Am***
...................
F.......................G..............................F.........................G
ميخوام اون ابراي تيره كه گرفتن روي خورشيد همه بارون بشه اما ببارن رو گل اميد
...................
F.......................G............................F...........................G
تا كه چشمونم هميشه باشه به آسمون تو تا بمونم من هميشه گل افتابگردون تو
انتهاي موزيك
چهار بار تكرار ميشود 
Em....G.....F....Am***

***************************************************

آريان
بارون 4/4
....................
Am........................................C
هديه ميكنن ابراي بهار در گوهر آسموني رو
........
G7..........G.......................................Dm
از تو باغچه ها ميخونن گلا باز ترانه مهربوني رو
................................
Am.........................................C
از كوچه مياد باز صداي پاش ميزنه به شيشه با قطره هاش
C.....G..Dm...Am...C.....G..Dm..Am..C.G.F..G....................................Dm
ميپچه صداش توي هر خونه باز بارونه بارونه بارونه بارونه بارونه
...........................
Am........................................C
ابرا پاك ميكنن از غبار غم بوي تازگي ميده سبزه زار
........
G7...............G......................................Dm
دونه هاي شبنم تو برگ هر شاخه گلي مونده يادگار
***آرپژ***
...............
F......................Em......................F.................Dm..........Em.......F
بيا تا بارون باشيم تا كه از غبار غم پاك كنيم دلهارو تا كه از عاطفه سير آب كنيم گلهارو 
C..............Dm....G................................................F.............Em...............Dm
تا مثل رنگين كمونا موقع رفتن بارون توي آسمون دلها بمونن خاطره هامون
...........
G.....Dm.........Em.......F
بيا تا بارون باشيم بيا تا بارون باشيم
***قسمت پايان***
G.......Dm......Am......C قسمت انتها كه هر كدام يك ميزان اجرا ميشود

 

**********************************************

فرامرز اصلانی
(اگه یه روز بری سفر)

(
Am)اگه یه روز بری سفر(G)بری زپیشم بی خبر (F)اسیر رویاها میشم (E)دوباره باز (E7)تنها میشم

(
Am)به شب میگم پیشم بمونه(E)به باد میگم تا صبح بخونه (Am)بخونه از دیار یاری(E)چرا میری(E7)تنهام (Am)میذاری

(
Am)اگه فراموشم کنی (G)ترک آغوشم کنی (F)پرنده ی دریا میشم تو(E)چنگ موج رها میشم

(
Am)به دل میگم خاموش بمونه (E)میرم که هر کسی بدونه (Am)میرم به سوی اون دیاری که توش(E7)منو تنها(Am)نذاری

(
Am)اگه یه روز این نوم تو (G)تو گوش من صدا کنه (F)دوباره باز غمت بیاد که (E)منو مبتلا(Am)کنه

(
Am)به دل میگم کاریش نباشه (G)بزار که درد تو دوا شه (F)بره توی تموم جونم (E)که باز برات آواز (Am)بخونم (2)

(
Am)اگه بازم دلت میخواد (G)یار یکدیگر باشیم (F)مثال ایوم قدیم (E)بشینیم و سحر پاشیم

(
Am)باید دلت رنگی بگیره(E)دوباره آهنگی بگیره (F)بگیره رنگ اون دیاری (E)کهتوش منو (E7)تنها (Am)نذاری

(
Am)اگه میخوای پیشم بمونی(G) بیا تا باقی جوونی (F) بیا تا پوست و استخونه(E) نذار دلم تنها بمونه

(
Am)بذار شبم رنگی بگیره(E) دوباره آهنگی بگیره (Am) بگیره رنگ اون(E) دیاری که توش منو(E7) تنها(Am) نذاری 

 

*********************************************

پرنده مهاجر(کوروش یغمایی) شاد 6/8

 

(Am)این پرنده ی (G)مهاجر همیشه عاشق (F)پرواز حالا با بالی (E)شکسته میخونه چه (F)غمگین (E)آواز

 

(Am)توی یک هجرت (G)جمعی دست بی رحمه ی (F)صیاد اونو از جفتش جدا (E)کرد با (F)تنهایی آشنا (E)کرد

 

(Dm)نجوای دو جفته (Am)عاشق روی شاخه های(E) تنها شعری عاشقانه ای (Am)بود

 

(Dm)صدای قشنگه (Am)بالش تو فضای (E)بی کرانه بهترین(Am) ترانه بود

 

(Am)حالا تنها حالا(E) خسته با دلی از غم (F)شکسته بی صداتر از (Dm)همیشه باخودش تنها (E)نشسته

 

(Am)با صدای غم (E)گرفتش شعر تنهایی (F)میخونه سوز غمگین (Dm)صداشو اونیکه تنهاست (E)میدونه

 

 

**********************************************

پاییز (کوروش یغمایی) 4/4

 

(Am)تو رگ خشک (G)درختا (F)درد پاییز (E)میگیره (Am) بارونه نمنمک (G)آروم روی (F)جالیز (E)میشینه

 

(Dm)دیگه سبزی (Am)نمیمونه همه (Dm)جا برگای (Am)زرده (Dm)دیگه برگا (Am)نمیرقصن (Dm)رقص پاییز (Am)پره درده

 

(C)گرمی (G)دستای من (F)کم شده (G)دستاتو بده (F)دستای سرد منو (G)گرم بکن باده (C)پاییز سرده

 

(C)آفتابه (G)تنبل (F)پاییز میگه (G)قلبش سرده (F)بازی ابرا با (G)خورشید منو آروم (C)کرده

 

 

********************************************

 

شب یلدا(کوروش یغمایی) 4/4

 

 

 

(Am)بلندی موی(G)سیاهت شب یلدا (F)اشکای تو به پاکی آب (E)چشمه ها

 

(Am)سپیدی سینه ی تو (G)برف زمستون (F)چشما ی آبی تو (E)مثل (Am)دریاست

 

(G)من از شروع شب (F)در انتظار تو (G)تویار غیر و من (F)همیشه یار تو

 

(G)بیرون داره میاد (F)شب از تو خونه ها (G)تو خورشید منی (F)تو هم بیرون بیا...

 

********************************************

 

کوروش یغمایی(گل یخ)

 

 

 

(Am)غم میون دو تا (G)چشمون قشنگت (F)لونه (E)کرده (Am)شب تو (G)موهای (G)سیاهت (F)خونه (E)کرده

 

(E)دو تا چشمون (F)سیاهت (Dm)مثل (E)شبهای منه سیاهیای دو (F)چشمت (Dm)مثل غم های (E)منه

 

(Am)وقتی (Em)بغز از مره هام (Am)پایین میاد (Bb)بارون (Am)میشه سیل غم (G)آبادی مو (F)ویرونه (E)کرده

 

(Am)وقتی با (Em)من میمونی (Am)تنهایی مو (Bb)باد (Am)میبره دو تا (G)چشمام بارونه (F)شبونه (E)کرده

 

(E)بهار از دستای من (F)پر زدو رفت (G)گل یخ (F)توی دلم (E)جوونه کرده

 

(E)تو اتاقم دارو از (F)تنهایی آتیش میگیرم (G)ای (F)شکوفه توی این (E)زمونه کرده

 

1{(Am)چی بخونم جوونیم (Dm)رفت و صدام (E)رفته دیگه (G)گل یخ (F)توی دلم (E)جوونه کرده}2

 

1-2

 

**********************************************

 

محسن یگانه(آخه دل من)

 

 

 

(Am)توی آینه خودتو ببین چه زود زود توی جوونی غصه اومد سراغت پیرت کنه

 

(Dm)نذار که تو اوج جوونی غبار غو بشینه رو دلت یه هو پیر و زمین گیرت کنه

 

(Am)منتظرش نباش دیگه اون تنها نیست تا آخر عمرت اگه تنها باشی اون نمیاد

 

(Dm)خودش میگفت یه روزی میزاره میره خودش میگفت یه روز خاطره هات و میبره (E)از یاد

 

(Am)آخه دل من دل ساده ی من تا کی میخوای خیره بمونی به عکس روی دیوار

 

(Em)آخه دل من دل دیوونه ی من دیدی اون هم تنهات گذاشت بعد یه عمر آزگار

 

1{(F)آخه دل من دل (G)دیوونه ی من (Em)تاکی می خوای خیره بمونی به عکس روی دیوار}2

 

(Am)دیدی اون هم رفت اونم تنهات گذاشت رفت تو موندی و بی کس و یه عمر خاطره پیشت

 

(Em)دیگه نمیاد دیگه پیشت نمیاد از اون چی موند برات به جز یه قاب عکس رو به رو

 

1-2

 

(Am)تا کی می خوای بشینی (E)به پاش بسوزی (Am)تاکی میخوای بشینی چشم به در بدوزی

 

(Em)در پی پیدا کردن کسی برو (G)که فقط واسه یه(Am) خودت بخواد تو رو.

 

*****************************************

 

گروه آریان(مادر من) 4/4 Rumba

 

مادر من نور چشمم هستی من

 

(Am) (G)

 

ساغر خوشبختی من مستی من

 

(F) (E)

 

مادر من امیدم بی تو سرابه

 

(Am) (G)

 

یه حبابه روی آبه زندگیم بی تو خرابه

 

(F) (E)

 

تو به رسم قصه ی عشق تو گوش من صدا کردی

 

(Am) (G)

 

دلم رو با رموز عشق آشنا کردی

 

(F) (E)

 

تو میگفتی تو این دنیا فقط خوبیست که میمونه

 

(Am) (G)

 

با خوبی هات دلامونو با صفا کردی

 

(F) (E)

 

چه شبهایی نخوابیدی برام تا صبح دعا کردی

 

(Dm) (Am) (Dm) (Am)

 

واسه خوابم تو ای مادر لالالا لالا کردی واسه فردام دعا کردی

 

(Dm) (Am) (Dm) (Am) (F) (Am)

 

حضور خوبه تو به خونمون صفا میده

 

(Am) (G)

 

صدات وقتی که میپیچه به قلبامون جلا میده

 

(F) (E)

 

اگه روزی همه گلها یاسمن باشه

 

(Am) (G)

 

دلم میخواد تمومش به پای یار من باشه

 

(F) (E)

 

مادر من مادر من مادر من مادر من

 

(Am) (G) (F) (E)

**************************************

آکورد آهنگهای امین رستمی

 

اکورد انتظار از امین رستمی

G#m A C#m A C#m

بمیرم واسه اون ناز نگاهت می مونم همیشه چشم به راهت

G#m A B A C#m

تو چی خواستی که من واست نکردم مال من نبودی نگات می کردم

B A G#m C#m

دلم بیقراره کارش انتظاره میخواد ببینتت بهت بگه دوست داره

B A G#m C#m

تو نیستیو این دل فقط چشم به راهته فقط منتظر شنیدن اون صداته

G#m C#m

یه روز به من گفتی برو گفتی نمی خوامت تورو

G#m C#m

شکستی قلب خستمو تنها گذاشتی دستمو

G#m A B A

اما بیقرارم واست نگرانم طاقت دوری تورو ندارم

*******************************************

اکورد آهنگ نباشی تو از امین رستمی
Bm Em A Bm 

نباشی تو دنیا میخوام نباشه این روزگار روزگارش سیاه شه

Bm Em A Bm

دلم واسه کی جز خودت فدا شه نباشی تو دنیا می خوام نباشه

Bm

عشق تو آبرویه من داشتنت آرزویه من

Bm A Em

اسم قشنگت با یه بغض همیشه تو گلویه من

Bm

جز تو کسی رو ندارم سر رویه شونش بذارم

Bm A Em

خودت میدونی نازنین که من چقدر دوست دارم



نباشی تو دنیا می خوام نباشه ........

 

************************************

 

باباک جهانبخش_عاشقم کن



ترانه سرا : دكتر امیرحسین الله یاری
آهنگساز : بابك جهانبخش
تنظیم : بابك جهانبخش

C D C D Bm Em 

عاشقم کن تا بیفتم عشق کشف اتفاقه ... وحشت از دوری ندارم فاصله یعنی علاقه

Am G C Am D G C D Bm Em 

من دلم قرصه هنوزم با تو ای ماه هلالی ... چشم شب روشن که حتی ابریم باشی زلالی 

Em D 

ابریم باشی زلالی

Em D C G Bm C D Am Bm Em 

حرمت معنای اسمت تو کتابا جا نمیشه ... من الفبا مینویسم حرف تو پیدا نمیشه

Em D C G Bm C D Am Bm D Em 

مثل موجو خط ساحل سرنوشتم اینه لابد ... کم خداحافظ نگفتم رفتنم برگشتنم شد

Em Bm 

رفتنم برگشتنم شد

Em 

عاشقم کن تا بیفتم

عاشقم کن تا بیفتم عشق کشف اتفاقه ... وحشت از دوری ندارم فاصله یعنی علاقه

 

****************************************

 

حمید عسکری_به عشق تو


ریتم:۴/۲

Em Am

همه دنیا رو گشتم تا تو رو پیدا کنم

Em Am

تو نباشی نمیشه عشقی دیگه پیدا کنم

Dm F

پس ازم نگیر نگاتو پس نگیر ازم صداتو

Em G Dm

جونمو میدم براتو میمیرم 

Am

به عشق عشق تو زندام و

G F

عشق تو واسم همه چیزمو نبودن تو واسم مرگه

Am

من به جزعشق تو عشقی رو عشق نمی دونمو

G F

فقط معنی عشق تو چشم تو می خونم زندگی بی تو مرگه 

************************************

 

اهنگ تنهام نزار از مسعود سعیدی

G A Bm G Bm

ببین من بی تو می میرم نمی تونم بی تو باشم 

Bm G A G

واسه ادامه کم میارم می میرم

Bm G A G A Bm

ببین من همونم که میگفتی از یادت نمی رم

Bm G A G F#m Bm

تنهام نزار تا که بتونم زندگی رو رویا کنم

Bm G A G F#m Bm

برای رفتن وقتی نمونده دستمو بگیر تا که بمونم 

**************************************

 

آکورد و ریتم ترانه پشیمون از "مهدی مقدم"

پشیمون از مهدی مقدم

گام : دو مینور 

ریتم: 6/8

Bb.................Ab.....Cm..........Ab.........Cm
کجایی که ببینی‌ من هنوزم دارم تو حسرت چشات می سوزم


Cm.Bb.Ab..............Ab.........................Bb
روز و شب دنبال یه راه چاره‌ام که بازم پامو تو قلبت بذارم


Bb...................Cm..........Ab.........Cm
همش کلافمو تو فکر اینم که هرجوری شده تو رو ببینم


Cm.Bb.Ab..............Ab.........................Bb
ببینم که بهت بگم ببخشید دلم حرف تو رو هیچ وقت نفهمید


Cm..............F...Cm...................F.....
یه وقتایی میام کنار خونه همون وقتایی که دارم بهونه

Cm............Gm........Bb.....................Ab
یه چند وقت بهونتو می گیرم حالم خرابه و دارم می‌میرم

Cm..............F...Cm...................F.....
غریبه ها نتونستن بفهمن یه ذره از دلو از حرفای من


Cm............Gm........Bb.....................Ab
پشیمونی مثل غصه میمونه تموم خنده ها تو می سوزونه



Cm.Bb.Ab........Cm
پشیمونم، پشیمونم، پشیمون


Bb.................Cm
پشیمونم برات مغرور بودم

Ab....................Bb.....................Cm........Bb
تو بودی و ولی‌ با تو نبودم، تو بودی و من از تو دور بودم (2x)



Cm..............Fm..Cm.................Fm
کسی‌ جاتو نمیتونه بگیره برای گفتن این حرفا دیره(آکورد این بیت رو با آرپژ بزنید و آکوردCm .Fm رو روی باره 8 بگیرید)


Cm..Bb..Ab...Gm........Bb..................Ab
میدونم که دیگه دوسم نداری ولی‌ تو توی قلبم موندگاری


Cm..............Fm..Cm.................Fm
کسی‌ جاتو نمیتونه بگیره برای گفتن این حرفا دیره(آکورد این بیت رو بگیرید ولی شل بگیرید که صداش نیاد ولی دست راست رو بزنید و آکوردCm .Fm رو روی باره 8 بگیرید)


Cm.Bb..Ab......Gm........Bb..................Ab
میدونم دیره و دیگه تمومه ولی‌ چی‌ کار کنم که آرزومه


Cm.........................F...Cm...................F.
دوباره تو بشی‌ چراغ خونم، منم پیشت باشم دردت به جونم

Cm............Gm........Bb.....................Ab
میدونم دیره و دیگه تمومه ولی‌ چی‌ کار کنم که آرزومه

Cm....................F...Cm...................F.
یه وقتایی میام کنار خونه همون وقتایی که دارم بهونه

Cm............Gm........Bb.....................Ab
یه چند وقت بهونتو می گیرم حالم خرابه و دارم می‌میرم


پشیمونم، پشیمونم، پشیمون.........

*************************************


آكورد آهنگ دوریت از آلبوم شلیك فرزاد فرزین

ریتم 4/4

Bm C#m F#m

غصه نخور دل ساده ی من نمیزارم دیگه بازیچه شی

C#m D E Bm E

تو ای که همیشه با دلمی تنهاش گذاشتی به قیمت چی

C#m F#m

میدونی از تو نمیشه گذشت

Bm

تو لحظه لحظه ی بی کسیام

C#m D E

جز تو کی پناه قلب منه تنهام نذار با دلواپسیام

F#m C#m F#m

دوریت این خونرو ویرونه تر کرد

E C#m F#m

تنهام نذار منو دیوونه برگرد چطور دلت میاد یادم نباشی

F#m Bm D

بی من کی قدرتو میدونه برگرد 

C#m F#m

باورم کن که به یاد توام

E Bm

هركجا باشی تو قلب منی از همه تموم خاطره هام

F#m Bm C#m

چجوری تونستی دل بکنی 

C#m F#m

بی تو برام این دنیا قفسه

E Bm

پیشم که باشی همینم بسه زنده ام با عطر نفسات

C#m D

جز تو کی رفیق و هم نفسه

******************************

آکورد گیتار دقیقه های آخر از مرتضی پاشایی

 

Am Em F Dm A7 Am
میخوای بری از پیشم دیگه عشق من بی همسفر میری سفر دلواپسم واسه تو
Am Em F Dm A7 Am
دلواپسم واسه تو عشق من برو تنها برو اما بخند این لحظه های آخرو
Dm
تورو خدا نزار یه امشبم با گریه های من تموم شه
Am
قرار دیدنت از امشب آخه آرزوم شه
E Dm
نزار اشک چشم من بریزه پشت پای تو
E F
کی میاد جای تو…؟
Dm
دقیقه های آخره میری واسه همیشه
Am
منم همونکه عشق تو تموم زندگیشه
E Dm
همون که دلخوشی نداره بعد تو تموم میشه
E F 
کی مث تو میشه…؟
Am Em F Dm A7 Am
بعد من هرجا میری یاد من نیفت هرچی بشه من عاشقم راحت برو عشق من
Am Em F Dm A7 Am
گریه نکن آخه طاقت ندارمو میمیرمو میخوام تورو راحت برو عشق من

 


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
VSTBOX
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 314
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 288
  • بازدید کلی : 11,634